مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-08اجتماعي

مدارس شیشه ای در راستای اجرای سند تحول بنیادین ایجاد شود


معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی تاکید کرد: باید مدارس شیشه ای را برای  اجرای سند تحول بنیادین راه اندازی کنیم تا اصل شفافیت در اجرای سند رعایت شود.

- ایسنا/فارس معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی تاکید کرد: باید مدارس شیشه ای را برای  اجرای سند تحول بنیادین راه اندازی کنیم تا اصل شفافیت در اجرای سند رعایت شود.

دکتر احمد محمودزاده سه شنبه 17 اسفند در نشست برخط با اعضای شورای معاونین و کارشناسان مدارس غیردولتی ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس در شیراز، گفت: به دنبال توانمند سازی معلمان مدارس غیر دولتی هستیم و این توانمند سازی باید به صورت حضوری انجام شود تا از کیفیات لازم برخوردار شود.

او افزود: استاندارد سازی معلمان مدارس غیر دولتی را در دستور کار قرار داده ایم تا معلمان این مدارس با 24 ساعت تدریس در هفته از مزایا و حقوق اداره کار بهره مند شوند.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تداوم و استمرار انقلاب اسلامی نیازمند تربیت نیروی انسانی با روحیه جهادی است و مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب تعلیم و تربیت را رکن اصلی تحول سازی و نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه کشور میداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس شیشه ای در راستای اجرای سند تحول بنیادین ایجاد شود

مدارس شیشه ای در راستای اجرای سند تحول بنیادین ایجاد شود